Emocije: LJUBAV III deo

LJUBAV I POSTOVANJE - nastavak












Kada postujemo nekoga to govori da cenimo neku njegovu osobinu koju mi visoko vrednujemo.Znaci imamo Delimican odnos prema njemu.npr. cenimo nekog zato sto je posten, a o njegovim drugim osobinama nemamo sud, ili nam nisu vazne.

U ljubavi mi procenjujemo da je druga osobs nama vredna kao Celina.

Sta je Prava ljubav. Na takvo pitanje neko govori o pravom partneru, neko o odnosu,tj kakvo ponasanje ocekuje od partnera, a neko o svom unutrasnjem stanju.
Pravi partner-Mi biramo partnera sa istim osobinama, npr fizicki izgled =da je crn, plav,mali...,prema psihickim osobinama-docledan, kulturan, nezan... ili prema socijalnom statusu-bogat, ugledan, ..Ako pogledamo koje su osobine imali bivsi partneri ,otkricemo koji je to tip nasih partnera, a ako toga nema, onda mi nismo birali vec smo bili izabrani.

Kada cekamo Idealnog partnera, to govori o problemu nase licnosti koje zovemo idealno Ja.Mi ne mozemo da ostvarimo taj deo svoje licnosti,ako nemamo partnera, Imamo zelju, ali pokretac treba da bude ljubav, npr ako neko pije , ili nije zavrsio studije , misli da imam pravog partnera ostvario bih ono sto zelim, prestao da pijem ili zavrsio studije.

Predstava o idealnom Ja nekada je povezana sa predstavom o idealnom partneru, gde se na partnera projektuje idealno Ja  i gde sebe trazimo u partneru. Trazimo partnera sa osobinama koje bi sami zeleli da imamo, a sobom smo nezadovoljni.

Нема коментара:

Постави коментар